X

خرید آسان یخچال پرده هوا به قیمت کف بازار

09128951640 کارشناس فروش
خرید آنلاین پرده هوا

پرده هوا یکی ازمحبوب ترین انواع یخچال صنعتی می باشد که در بسیاری از هایپرمارکت ها به منظور نگهداری از انواع مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. صنایع برودتی کولست تولید کننده ی انواع یخچال بدون درب با بهترین کیفیت می باشد. این مجموعه با فروش آنلاین تمامی محصولات خود برای مشتریان خریدی آسان را فراهم آورده است.

یخچال صنعتی کولست
یخچال صنعتی کولست

یخچال پرده هوا یکی از تجهیزات کاربردی و اساسی می باشد که بسیاری از هایپرمارکت های بزرگ به منظور نگهداری و به نمایش گذاشتن انواع مواد غذایی مانند: گوشت و مرغ، لبنیات، میوه و سبزیجات و... مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی کابین این یخچال بدون درب به گونه است که مشتریان می توانند درهر فاصله ای بتوانند تمامی محتویات یخچال را ببینند و به راحتی به تمامی آن ها دسترسی داشته باشند. پرده هوا به دستگاهی گفته می شود که با فیلتر جریان هوای دو محیط ، از ورود آلاینده هایی که از محیط بیرون می آیند جلوگیری می نماید و همانند یک عایق هوای داخل و خارج محیط را از هم جدا می کند در صنایع برودتی کولست این یخچال پرده ای در ابعاد و انواع متنوعی تولید می شود.

پرده هوا

یخچال پرده هوا

این یخچال ایستاده به کمک مکانیزم پرده هوا می باشد که با سیستم متمرکز کندانسور کار می کند. این نوع از یخچال هایپری به صورت خوابیده نیزتولید می شود که معمولا در وسط فروشگاه ها برای نگهداری از انواع مواد غذایی منجمد مورد استفاده قرار می گیرد. ابعاد این یخچال روباز متنوع می باشد و مشتریان می توانند با توجه به فضای فروشگاهشان ابعاد محصول خود را تعیین کنند. یکی از اصلی ترین ویژگی های این محصول عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان به کاربرده شده در آن می باشد که این ویژگی از اتلاف و هدر رفتن انرژِی جلوگیری می کند و در نهایت باعث می شود تا این یخچال فروشگاهی برق کم تری را مصرف کند.

قیمت یخچال پرده هوا

در این یخچال ویترینی به منظور حفظ هوای سرد داخل کابین در هنگام بسته شدن فروشگاه از پرده پوشش شب به کاربرده شده است. پوشش ورق های این یخچال از جنس رنگ الکترواستاتیک می باشد که این نوع از رنگ یکی از مقاوم ترین رنگ های صنعتی می باشد که در برابر ضربه، سایش و رطوبت بسیار بادوام می باشد. در تمامی یخچال ها می توان از سبدهای جداکننده با روکش پی وی سی برای جداسازی محصولات و سازماندهی آنها استفاده کرد. در این دستگاه سیستم یخ زدایی به دو صورت یخ زدایی خارج از چرخه و سیستم یخ زدایی حرارتی الکتریکی انجام می شود. سیستم گردش هوای تعبیه شده در این محصول باعث می شود تا دما و هوای خنک به طور یکسان در تمامی نقاط یخچال به صورت یکسان پخش شود و مواد غذایی در کمترین زمان به دمایی ایده آل برای نگهداری برسند.

قیمت یخچال پرده هوا

همانطور که در مطالب بالا توضیح داده شد این محصول دارای تنوع بالایی در گنجایش و ابعاد می باشد و از این رو قیمت های متفاوتی را نسبت به یکدیگر شامل می شوند. شما مشتریان گرامی می توانید جهت استعلام از قیمت تمامی محصولات با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمائید تا شما را برای خریدی مناسب راهنمایی نمایند.

قیمت یخچال فروشگاهی

انواع یخچال پرده هوا

  1. یخچال ایستاده پرده هوای موتور سر خود 

  2. یخچال ایستاده پرده هوای موتور مرکزی 

  3. یخچال پرده هوای خوابیده موتور مرکزی

  4. یخچال پرده هوای خوابیده موتور سرد خود 

خرید یخچال پرده هوا

ویژگی های یخچال پرده هوا

  • نور پردازی LED
  • بدنه ای از جنس استیل استنلس ضد زنگ
  •  نمایشگر دیجیتال
  • کمپرسورهای غیر آلاینده

خرید آنلاین پرده هوا

صنایع برودتی کولست در جهت خریدی آسان برای مشتریان خود امکان خرید حضوری و غیر حضوری را فراهم آورده است تا شما عزیزان بتوانید با توجه به شرایط خود محصول مد نظرتان را به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش خریداری نمائید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید