X

راهنمای خرید یخچال پرده هوای فروشگاهی

09128951640 کارشناس فروش
راهنمای خرید یخچال فروشگاهی

یخچال یکی از تجهیزات اصلی و ضروری می باشد که به منظور خنک نگهداری کردن انواع مواد غذایی در مکان های مختلفی مورد استفاده می شود. یخچال های فروشگاهی به نسبت یخچال های خانگی ابعاد بزرگ تری دارند. در صنایع برودتی کولست یخچال فروشگاهی در ابعاد و انواع متنوعی تولید می شود که در این مقاله قصد داریم به معرفی آن ها بپردازیم.

یخچال صنعتی کولست
یخچال صنعتی کولست

همه یخچال ها عملکرد اصلی و یکسانی را برای خنک نگه داشتن غذا، نوشیدنی وانواع مواد غذایی دارند. یخچال های صنعتی تولید شده در این مجموعه در ابعاد و انواع متنوعی می باشند تا مشتریان بتوانند به نسبت فضای فروشگاه خود محصول مورد نظرشان را خریداری کنند. این یخچال ایستاده  با بهترین کیفیت و قطعات تولید می شود و از این رو گزینه ی بسیار مناسبی برای استفاده در هایپرمارکت و مراکز فروش می باشد. برای اینکه بتوانید یخچالی مناسب را برای خرید انتخاب کنید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

قیمت یخچال فروشگاه

یخچال فروشگاهی چیست؟

یخچال سوپرمارکتی دارای بدنه ای از جنس استیل یا گالوانیزه می باشد که مشتریان می توانند باتوجه به سلیقه ی خود مدل مورد نظر را سفارش دهند. بدنه ی این محصول از مقاومت بالایی برخور دار است و با گذشت زمان دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نمی شود. این یخچال ویترینی با داشتن ظاهری زیبا و نمایی شیشه ای می تواند نظر مشتریان را به خود جلب کند، زیرا تمامی محتویات داخل یخچال به خوبی در معرض دید قرار دارند و مشتری را برای خرید وسوسه می کند. عایق بندی به کاربرده شده در این یخچال بدون درب از نوع تزریق فوم می باشد که این ویژگی از خروج هوای سرد و اتلاف انرژِی جلوگیری می کند. طبقات به کاربرده شده در این یخچال هایپری باعث می شود تا بتوانید انواع مواد غذایی و نوشیدنی را درون آن به طور منظم نگهداری و چیدمان کنید. شیشه های به کاربرده شده در این یخچال شیشه ای سکوریت نشکن می باشند و با برخورد احتمالی اجسام دچار شکستگی نمی شوند.

قیمت یخچال جزیره

تنوع بالا دراین محصول باعث می شود تا شما عزیزان بتوانید به نسبت فضای فروشگاهتان یخچال خود را خریداری نمائید. لازم به ذکر است که ابتدا فضایی که می خواهید را اندازه گیری کنید، سپس محصول خود را سفارش دهید. سیستم گردش هوای به کاربرده شده در این محصول باعث می شود تا محصولات به طور یکسان خنک شوند و در کمترین زمان به دمای ایده آل برای نگهداری برسند. بر روی بدنه ی دستگاه یک سیستم هوشمند تنظیم ونمایش دما قرارداده شده است تابتوانید به راحتی دما را کنترل و تنظیم نمائید.

انواع یخچال فروشگاهی

همانطور که در مطاللب بالا توضیح داده شد این محصول تنوع بالایی دارد و در ابعاد و گنجایش های متنوعی تولید می شود. صنایع برودتی کولست با بهره گیری از بهترین قطعات و موادا اولیه توانسته انواع یخچال فروشگاهی را با بهترین کیفیت تولید، و به ارزان ترین قیمت موجود در بازار به سراسر کشور عرضه کند. یخچال های هایپری به شرح ذیل می باشند:

قیمت یخچال فروشگاهی

تنوع در ابعاد و گنجایش این محصول باعث شده است که قیمت های متفاوتی نسبت به یکدیگر داشته باشند. به طور کلی هرچه تعداد طبقات و گنجایش آن بیشتر باشد قیمت نیز افزایش می یابد. لازم به ذکر است که نوسانات بازار نیز تاثیر بسیار زیادی در متغییر بودن قیمت ها دارند. شما مشتریان گرامی می توانید جهت استعلام از قیمت محصول مورد نظرتان و مشاوره ی رایگان قبل از خرید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمائید.

قیمت یخچال سوپری

راهنمای خرید یخچال فروشگاهی

قبل ار اینکه بخواهید خرید خود را نهایی نمائید لازم است به نکات ذیل توجه فرمائید:

  1. ابعاد یخچال
  2. جنس بدنه
  3. قدرت موتور
  4. ابعاد مکانی که می خواهید یخچال را در آن جا قرار دهید

قیمت یخچال سوپری

نحوه خرید و گارانتی

صنایع برودتی کولست به منظور فراهم آوردن شرایط خریدی آسان برای مشتریان خود امکان خرید حضوری و غیر حضوری را قرار داده است. شما عزیزان می توانید محصول مورد نظرتان را به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش سفارش دهید و در کمترین زمان توسط کادر مجرب باربری آن را تحویل بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر کافیست با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمائید.

کارشناس فروش 09128951640



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید