X

قیمت یخچال ایستاده تک درب

09128951640 کارشناس فروش
یخچال تک درب صنعتی

یخچال تک درب صنعتی یکی از پر فروش ترین محصولاتی می باشد که در مجموعه ی کولست با بهترین کیفیت و متریال تولید می شود. تمامی قطعات به کاربرده شده در این یخچال ویترینی ایستاده از نوع درجه یک می باشند، از این رو این محصول بسیار قدرتمند و با کیفیت است. برای آشنایی با انواع ین یخچال مغازه با ما در این مقاله همراه باشید.

یخچال صنعتی کولست
یخچال صنعتی کولست

یخچال ایستاده تک درب یکی دیگر از انواع یخچال صنعتی تولید شده در مجموعه ی کولست می باشد، که به منظور نگهداری ازانواع نوشیدنی و مواد غذایی فاسد شدنی در مکان هایی مانند مغازه، سوپرمارکت، هایپرمارکت و... مورد استفاده قرار می گیرد. این یخچال مغازه در ابعاد و گنجایش های گوناگونی تولید می شود، و به همین علت است که در تمامی مغازه ها با مساحت های گوناگون به راحتی قابل جایگذاری و استفاده می باشد.

قیمت یخچال ایستاده تک درب

یخچال تک درب صنعتی

در این مقاله قصد داریم شما را با انواع این یخچال صنعتی آشنا کنیم تا بتوانید به راحتی یخچال مناسب برای مغازه ی خود را انتخاب، و خریداری نمائید. یخچال ویترینی تک درب در این مجموعه در ابعاد 60 الی 90 سانتی طراحی، و تولید می شود. ابعاد استاندارد این یخچال سوپری  باعث شده است تا فضای کمی برای جایگذاری آن اشغال شود. عایق بندی به کاربرده شده در این یخچال ایستاده از نوع فوم تزریقی پلی یورتان می باشد، عایق بندی از اصلی ترین رکن ها در هنگام ساخت محصول می باشد، زیرا عایق بندی مناسب از هرگونه اتلاف سرما و هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند.

یخچال ایستاده

در این یخچال شیشه ای به منظور جلوگیری از شکستن شیشه ها در هنگام جا به جایی و برخورد احتمالی اجسام شیشه های سکوریت نشکن در آن به کارگرفته شده است. موتور تعبیه شده  دراین یخچال سوپرمارکت بسیار قدرتمند می باشد، و به همین دلیل است که مواد غذایی در زمان کمی به دمای ایده آل برای نگهداری می رسند. لازم به ذکر است که در هنگام خرید یخچال ایستاده تک درب می توانید محصول را با لوگو واستیکر مورد علاقه اتان سفارش دهید.

قیمت یخچال ایستاده تک درب

این محصول در گنجایش های متفاوتی تولید می شود که هر یک دارای قیمت های متفاوتی نسبت به یکدیگر می باشند.همچنین از جمله فاکتور های تاثیرگذار در قیمت می توان به تعداد درب، قدرت موتور، شرکت سازنده، مدت گارانتی و... اشاره کرد. شما مشتریان گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت یخچال ویترینی با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمائید. در ادامه ی این مقاله قصد داریم به معرفی انواع یخچال تک درب صنعتی بر حسب ابعاد بپردازیم.

یخچال تک درب 60 سانتی

قیمت یخچال ویترینی

مشخصات فنی یخچال ایستاده تک درب 60 سانتی
قدرت کمپرسور 1.4 HP
ابعاد یخچال 215*60*60 CM
جنس بدنه گالوانیزه رنگی 
جنس شیشه دو جداره وکیوم
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان  
روشنایی LED
طبقات قابل جابجایی       دارد

یخچال تک درب 70 سانتی

قیمت یخچال ایستاده

مشخصات فنی یخچال ایستاده تک درب 70 سانتی
ابعاد 200*70*70 سانتی متر    
جنس بدنه استیل ضد زنگ
عایق فوم پلی یورتان
توان مصرف 180 وات
ولتاژ 220 ولت و 50هرتز
رنگ بدنه الکترو استاتیک
قدرت کمپرسور       1.4

یخچال 80 سانتی

یخچال ایستاده مغازه

مشخصات فنی یخچال ایستاده تک درب 80 سانتی
جنس بدنه استیل ضد زنگ
عایق فوم پلی یورتان
توان مصرف 180 وات
ولتاژ 220 ولت و 50هرتز
رنگ بدنه الکترو استاتیک
قدرت کمپرسور       1.4

 یخچال 90 سانتی

قیمت یخچال سوپرمارکت

 مشخصات فنی یخچال ایستاده تک درب 90 سانتی
ابعاد 90*90*200 سانتی متر           
جنس بدنه گالوانیزه رنگی
شیشه دو جداره
قدرت کمپرسور   1.3 Hp
نورپردازی  LED
تاج دارد


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید