X

قیمت یخچال پرده هوا فروشگاهی (رو باز) "متراژ های مختلف"

09128951640 کارشناس فروش
یخچال پرده هوا

یخچال پرده هوا یا یخچال روباز فروشگاهی تولید شده در صنایع برودتی کولست دارای کیفیتی بی نظیر و از جمله محصولات پر فروش این مجموعه است. یخچال ویترینی رو باز، دارای قطعات برند و با کیفیت است که برای فروشگاه های زنجیره ای مانند افق کوروش، امیران، ایوان و... کاربرد دارد.

یخچال صنعتی کولست
یخچال صنعتی کولست

تصاویر یخچال پرده هوا

فروش انواع یخچال بدون درب پرده هوا

لیست قیمت یخچال پرده هوا

مدل
قیمت
پرده هوا (متری) با موتور سرخود 44,000,000
پرده هوا (متری) با موتور مرکزی 58,000,000
پرده هوا (متری) درب دار موتور سرخود 44,000,000
یخچال جزیره رنگی 48,000,000
یخچال جزیره استیل 50,000,000

یخچال پرده هوا چیست؟

قیمت یخچال پرده هوا

یخچال پرده هوا یکی از با اهمیت ترین تجهیزات مورد استفاده در هر فروشگاه و هایپر مارکتی، فریزر ها و یخچال های فروشگاهی است. که در فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های بزرگ مواد غذایی به چشم می خورد. این یخچال ایستاده نیازمند سیستم تکنولوژی پیشرفته مطابق با علم روز دنیا و در عین حال زیبایی چشم نواز است. این سیستم ها نه تنها زیبایی خاصی به محیط های بزرگ و کوچک فروشگاه می دهند، بلکه با پیشرفت علم و تکنولوژی، این دستگاه ها نیز پیشرفته تر شده اند و قابلیت ها و مزایای بسیاری درون آنها ایجاد شده است. امروزه برای فروشگاه ها، هایپر مارکت ها و کلا فروشندگان مواد غذایی، یخچال های زیادی تولید می شود و به بازار عرضه می شود و هر کدام از آنها دارای ویژگی های و قابلیت ها و مزایا و معایب مخصوص خودشان هستند.

قیمت یخچال بدون درب

به همین خاطر مجموعه کولست این امکان را برای شما فراهم کرده است که محصول مورد نظر خود را با توجه به هر ویژگی و مزایا و ابعاد و طرح و رنگی که مورد نیاز و سلیقه تان است را سفارش دهید تا محصول را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در کمترین زمان تحویل بگیرید. صنایع برودتی کولست تولید کننده انواع محصولات برودتی از جمله انواع آبسردکن ها، انواع فریزر های صنعتی، انواع تاپینگ های بستنی، انواع تجهیزات لبنیاتی و... می باشد محصولات کولست دارای با کیفیت ترین محصولات تولید شده و عرضه شده به بازار است که جایگاه ویژه ای در بازار داشته و از پر فروش ترین برند ها می باشد یکی از محصولات این مجموعه که دارای تنوع و انواع بسیار زیادی می باشد یخچال صنعتی کولست می باشد که همانطور که اشاره شد دارای انواع گوناگون می باشد.

انواع یخچال پرده هوا

مشخصات فنی یخچال پرده هوا

  1. یخچال ایستاده پرده هوا موتور سرخود

  2. یخچال ایستاده پرده هوا موتور مرکزی

  3. یخچال پرده هوا خوابیده موتور مرکزی

  4. یخچال پرده هوا خوابیده موتور سرخود

 قیمت یخچال پرده هوا موتور سر خود

جنس بدنه  استیل نگیر استنلس 304 
جنس بدنه داخلی

 جنس پلیمری ABS

شیشه  شیشه نشکن ضد بخار سکویت نشکن
عایق بندی  تزریقی فوم
نوع موتور موتور مرکزی،موتور سر خود
رنگ   الکترواستاتیک کوره ای
برند موتور امبرکو

یخچال پرده هوا

 قدرت کمپرسور 3/4 اسب
جنس بدنه داخلی

جنس پلیمری ABS

جنس درب  شیشه نشکن ضد بخار سکویت نشکن
عایق بندی تزریقی فوم
طبقات شیشه ای قابل جابجایی
روشنایی LED
نوع ترموستات دیجیتال
چرخ برای جا به جایی دارد
سیستم فن دارد

یخچال پرده هوای روباز

عایق بندی تزریقی فوم پلی اورتان
درب شیشه ای سکوریت نشکن
روشنایی  LED
پایه چرخدار دارد
سیستم نوفراست دارد
توان مصرفی 180
رنگ بدنه الکترواستاتیک
قدرت موتور بسته به ابعاد

فروش یخچال پرده هوا

یخچال های پرده هوا با توجه به محل قرار گیری موتور آن ها به دو نوع موتور خانه مرکزی و موتور سرخود تقسیم می شوند. با توجه به نیاز و ظرفیت فروشگاه و چیدمانی که برای آن در نظر گرفته شده است، یخچال مورد نظر انتخاب می شود. استفاده از یخچال پرده هوا این این امکان را به شما می دهد تا با کمک آن به بهینه سازی فضای فروشگاه خود کمک کنید به این صورت که قادر هستید آن را به صورت گوشه ای، در حاشیه ها، به صورت یخچال طرح جزیره ای یا خطوط جانبی پلانِ یک فروشگاه طراحی و اجرا کنید. با توجه به تنوع این یخچال صنعتی کم مصرف در بازار جهانی، انتخاب یخچال یا فریزری با کیفیت که مناسب نیاز مشتری باشد کار بسیار دشواری است و همچنین در صورت انتخاب اشتباه محصول علاوه بر هدر رفت انرژی، باعث اتلاف در هزینه ها می شود و به هدف اصلی هر سرمایه گذاری که حداکثر سود دهی می باشد نخواهیم رسید.

قیمت یخچال پرده هوای روباز فروشگاهی

صنایع برودتی کولست تولید کننده انواع محصولات برودتی از جمله یخچال صنعتی، یخچال ایستاده، فریزر های صنعتی که شمال فریزر های صندوقی و ایستاده می باشد، انواع سردخانه ها، تجهیزات لبنیاتی و... می باشد. یخچال پرده هوا یکی از انواع یخچال های صنعتی این مجموعه است که همان که اشاره شد، یکی از تجهیزات ضروری و مهم فروشگاه زنجیره ای، هایپر مارکت ها و... می باشد و به دلیل شکل ظاهری خاصی که دارد دارای محبوبیت بسیاری بوده و یکی از محصولات پر متقاضی و پر فروش این مجموعه است. یخچال ایستاده پرده هوا با نام های دیگری نیز شناخته می شود از جمله: یخچال ایستاده بدون درب، یخچال فروشگاهی بدون درب، یخچال فروشگاهی روباز که در تمامی فروشگاه های بزرگ و حتی برخی مغازه ها، این سیستم ها را مشاهده می کنید.

یخچال بدون درب متری (فروشگاهی)

یخچال فروشگاهی بدوت درب میوه

یخچال پرده هوا در دو مدل موتور سرخود و موتور مرکزی ساخته می شود و دارای کابل و لوله برودت را به یخچال می رساند. از یخچال موتور سرخود برای فروشگاه های کوچک تر استفاده می شود تا جابجایی و نصب راحت تری داشته باشد. یخچال فروشگاهی موتور سرخود به نسبت موتور مرکزی فضای کمتری را اشغال می کند و در متراژ های بالا به فروش می رسد. این محصول قابلیت این را دارد که برودت و سرما را در طبقات خود پخش کند و هوا را در بین طبقات پخش کند تا مواد غذایی را سالم نگه دارد. تمامی محصولات تولید شده در مجموعه ما دارای سیستم نوفراست هستند تا از یخ زدگی جلوگیری کنند.

خرید ارزان قیمت یخچال پرده هوا  

  • یخچال پرده هوا ایستاده موتور سرخود

یخچال پرده هوا چیست

دارای موتور از نوع موتور سر خود بوده و نسبت به مدل موتور مرکزی دارای حجم کمتری هستند و محصولات کمتری را در خود جای می دهند. این محصول را می توانید با ابعاد و طرح مورد نظر خود سفارش داده و تهیه کنید. در این مدل از یخچال ها موتور در داخل یا پشت یخچال تعبیه می شود. به همین دلیل این یخچال ها در اندازه های کوچکی ساخته می شوند و فضای کمی دارند. در این یخچال ها مصرف انرژی پایین است و جابه جایی آسانی دارند. مهم ترین عیب این محصولات کم بودن فضای درونی یخچال به علت کمپرسور و کندانسور آن ها می باشد. این نوع از یخچال های روباز فروشگاه دارای ابعاد کوچک بوده و مصرف انرژی آنها بسیار کمی می باشد. همان طور که اشاره شد موتور سرخود در داخل و پشت یخچال قرار میگیرد همچنین یخچال های پرده هوا دارای موتور سرخود به علت داشتن ابعاد کوچک به سهولت قابل جابجایی می باشند و دارای قیمت مناسبی نیزمی باشند.

مشخصات یخچال یخچال موتور سرخود

قیمت یخچال بدون درب فروشگاهی

  • جنس بدنه داخلی و خارجی از ورق گالوانیزه با رنگ پودری الکترو استاتیک

  • عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان برای حفظ برودت یخچال

  • مجهز به ضربه گیر PVC بر روی بدنه

 مشخصات فنی یخچال پرده هوا ایستاده موتور سرخود

 ابعاد

 240×95×200 سانتیمتر

 جنس بدنه

 ماموت abs
 رنگ بدنه  پودری الکترواستاتیک
 مبرد  R290
 عایق بندی  تزریق فوم پلی یورتان
 موتور   سرخود
 تاج  دارد
 کاور شب  دارد
  • یخچال پرده هوا ایستاده موتور مرکزی

فرئش یخچال پره با ارزان ترین قیمت

این محصول دارای موتوری از نوع موتور مرکزی است که نسبت به یخچال ایستاده پرده هوا موتور سرخود حجم بیشتری داشته و فضا داخلی آن بیشتر است در نتیجه محصولات غذایی قابل توجهی را در خود جای می دهد البته که شما می توانید در ابعاد و مدل های مختلف مد نظر خود آنها را شمارش دهید. از مزیت‌های این نوع از یخچال روباز فروشگاهی می‌توان به جا دار بودن آن و فضای زیاد برای نگهداری مواد غذایی و انواع محصولات فروشگاه اشاره نمود، علاوه بر آن این نوع یخچال های پرده هوا دارای ظاهری شکیل و زیبا می باشند و قیمت شان بسته به نوع کندانسور، اواپراتور و کمپرسور به کار رفته در این یخچال ها متغیر می باشد. این یخچال ها به علت فضای زیاد برای نگهداری و شکیل بودنشان بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است و یکی از محصولات پر فروش تبدیل شده است. همان طور که اشاره شد این یخچال ها قیمت های متنوعی دارند که به نوع کمپرسور، کندانسور و اواپراتور به کار رفته در آنها بستگی دارد.

  • مشخصات فنی یخچال فروشگاهی متری (بدون درب)

فروش یخچال پرده هوا

  • بدنه داخلی و خارجی از ورق گالوانیزه رنگ شده با رنگ پودری الکترواستاتیک

  • کاور شب برقی به همراه ریموت کنترل و یا کاور دستی

  • عایق شده با فوم پلی یورتان بایر آلمان دانسیته ۴۰kg/m3

  • دارای روشنایی طبقات از نوع SMD/LED سفید RGB LED به همراه ریموت کنترل (سفارشی)

  • بغل بدنه ها از پانل های PVC عایق شده با فوم پلی اورتان با دانسیته۴۰kg/m3

  • دارای نوار اتیکت قیمت در رنگها وشکل های متفاوت PVC وارداتی (ترک)

  • دارای ضربه گیر از جنس PVC بر روی بدنه

  • امکان نصب ضربه گیر لوله از جنس استنلس استیل قابل نصب پایین یخچال به صورت سفارشی

  • قابل ساخت در ابعاد سفارشی به هر طول

  • دارای رنگ بندی طبق سفارش مشتری (رنگ پودری الکترواستاتیک)

  • دارای موتورخانه مرکزی یا موتور سرخود

  • مجهز به کمپرسور بیتزر

ارزان قیمت ترین یخچال پرده هوا

یخچال پرده هوا ایستاده موتور مرکزی

 جنس بدنه

 ماموت ABS
 عایق  بندی  تزریق فوم پلی یورتان
  تعداد طبقات  5
 روشنایی ال ای دی  دارد
 موتور  مرکزی
 مبرد  R290
  • یخچال پرده هوا خوابیده موتور مرکزی

قیمت یخچال پرده هوا فروشگاهی با موتور سر خود

موتور مرکزی است که نسبت به یخچال ایستاده پرده هوا موتور سرخود حجم بیشتری داشته و فضا داخلی آن بیشتر است در نتیجه محصولات غذایی قابل توجهی را در خود جای می دهد البته که شما می توانید در ابعاد و مدل های مختلف مد نظر خود آنها را شمارش دهید.

مشخصات فنی یخچال پرده هوا خوابیده

 ارتفاع

 90 سانتیمتر

 وزن

 100 کیلو
 طول  200 سانتیمتر
 ولتاژ  380 ولت
  • یخچال پرده هوا خوابیده موتور سرخود

قیمت یخچال پرده هوا موتور سرخود

این یخچال از مدل خوابیده بوده و دارای موتور از نوع موتور سر خود است و همان طور که در قسمت ها بالا نیز اشاره شد نسبت به مدل موتور مرکزی دارای حجم کمتری هستند و محصولات کمتری را در خود جای می دهند. این محصول را می توانید با ابعاد و طرح مورد نظر خود سفارش داده و تهیه کنید.

مشخصات فنی یخچال پرده هوا سرخود

سیستم سرمایشی

 چرخشی
بدنه  استیل استنلس
 عایق  تزریق فوم پلی یورتان
 پوشیده شده با  رنگ پودری الکترو استاتیک
 LED در طبقه بالایی یخچال  دارد

ویژگی های یخچال پرده هوا

یخچال پرده هو فروشگاهی با قیمت مناسب

  • سیستم گردش هوای یخچال های فروشگاهی رو باز همچون سایر انواع یخچال ایستاده به این صورت می باشد که هوای سیستم از طریق فن هایی که درون یخچال پرده هوا تعبیه شده است مکش می شود و از اواپراتور سردخانه عبور کرده و هوای سرد از دهانه ی فن به بیرون و خارج از فضای یخچال فرستاده می شود. دوباره همین هوا توسط فن جمع آوری شده و از اواپراتور گذشته و همین مسیر رفت و برگشت تکرار می شود.

  • این یخچال ها به دلیل داشتن ظاهری زیبا و شکیل و زیبایی بخشیدن به فضای داخلی فروشگاه ها و علاوه بر آن به دلیل روباز بودن و بدون درب بودن کاربرد زیادی دارند و چیدمان محصولات توسط کارکنان و همچنین برداشت و مشاهده محصولات توسط مشتریان را بسیار راحت تر می کند.

یخچال فروشگاهی پرده هوا

  • معمولا از این نوع یخچال های صنعتی برای نگهداری انواع مواد غذایی مانند: مواد لبنی، پروتئینی و محصولاتی که بیشتر به صورت روزانه تهیه و مصرف میشوند استفاده می شود. یخچال پرده هوا همچنین دارای انواع طرح و مدل و اندازه و عمق های مختلف می باشد و این امکان را به مشتری می دهد که با توجه به نیاز های خود آنها را کاملا برطرف کند.

  • از دیگر ویژگی های این دستگاه کاربردی می توان به نورپردازی درون فضای یخچال اشاره کرد که باعث می شود محصولات به صورت کامل در دیدرس مشتریان باشد و ویژگی دیگر این محصول، سیستم تهویه هوا که باعث می شود هوای تازه و بدون بو درون یخچال باشد اشاره کرد.

یخچال فروشگاهی بدون درب 

  • علاوه بر این به دلیل اینکه این یخچال ها با مواد خوراکی سر و کار دارند باید عاری از هر گونه میکروب و کثیفی باشند، به همین علت بدنه و تمامی قسمت های داخلی و بیرونی این محصولات از استیل استنلس ضد زنگ و طبقه بندی های با فاصله ساخته می شوند.

  • یخچال های پرده هوا مجهز به نمایشگر دیجیتال و کاملا پیشرفته ای است که قابل برنامه ریزی می باشند.

تصویر یخچال پرده هوا

  • از ویژگی دیگر آن می توان به یخچال پرده هوا دارای جنس بدنه استیل می باشد و نوع عایق بندی آن از نوع تزریق فوم پلی یورتان بوده و همچنین کمپرسور های بکار رفته در آن از نوع غیر آلاینده، و مبرد آنها سازگار با محیط زیست می باشد که باعث به وجود آمدن هوای سرد در درون یخچال و پخش آن طور یکنواخت و گردش مناسب و هوای تازه بین طبقات و تمام نقاط یخچال می باشد اشاره کرد.

لیست قیمت یخچال پرده هوا

مشخصات فنی یخچال پرده هوا

استفاده از یخچال پرده هوا برای فروشگاه ها مواد غذایی بسیار بهینه می باشد زیرا نه تنها می توان ان را در گوشه قرار داد بلکه در حاشیه و به صورت یخچال جزیره نیز می توان آن را اجرا کرد همچنین می توان در خطوط جانبی پلان یک فروشگاه نیز آن را طراحی، اجرا و نصب نمود. 

یخچال پرده هوا موتور سرخود

همان طور که می دانید برفک زدن در یخچال ها یک امر بسیار طبیعی بوده که در دراز مدت در بخچال ها و فریزر ها اتفاق می اوفتد اما گاها باعث بروز مشکلاتی می کند از جمله این مشکلات می توان به مصرف بیش از حد انرژی و برق اشاره کرد. سیستم نوفر یکی از قابلیت هایی است که باعث جلوگیر از برفک زدن یخچال ها و فریزرها می شود و محصولات غذایی شما را از برفک زدن حفظ کرده و از مصرف بیش از حد انرژی و برق جلوگیری می کند. 

روشنایی LED / SMD

این سیستم دارای سیستم روشنایی با استفاده از لامپ های خورشیدی هوشمند LED و SMD است نه تنها باعث کاهش مصرف انرژی برق می شود بلکه این امکان را به شما می دهد که با کمک آنها و با روشن کردن فضای داخل یخچال به زیبایی محصولات درون دستگاه کمک کند.

عکس یخچال پرده هوا

 شیشه های نشکن

دو طرف این محصول دارای شیشه هایی است از جنس سیکوریت نشکن سه جداره، که به آنها شیشه ی نشکن نیز گفته می شود که در مقابل ضربه و فشار بسیار مقاوم می باشد و به مشتریان این امکان را می دهد تا بتوانند به راحتی محصولات را مشاهده و انتخاب کنند و ظاهری زیبا به یخچال میدهد و باعث زیبایی محصول شده است.

عایق بندی با فوم پلی یورتان

فوم پلی یورتان در واقع یک نوع عایق حرارتی بوده که از دو ماده شیمیایی بدست آمده است و در حد فاصل بدنه ی دستگاه و وان ان تزریق تزریق شده است این امر باعث می شود تا جلوگیری کند از اتلاف انرژی، سرما و برودت.

بدنه ی استیل از ماموت ABS

جنس بدنه ی این محصولات از جنس ماموت ABS می باشد که علاوه بر زیبایی محصول باعث می شود تا مانع از پوسیدگی و زنگ زدگی آن  شود وهمچنین این امکان را به شما می دهد تا با اعمال لوگو، برچسب و استیکر به زیبایی آن بیافزایید.

یخچال پرده هوا ویترینی

سایر یخچال های بدون درب

  1.  یخچال پرده هوا ایستاده

  2. یخچال پرده هوا کمدی

  3. یخچال پرده هوا قفسه ای

خرید یخچال پرده هوا در ابعاد مختلف

پاسخ به برخی از سوالات متداول درباره یخچال پرده هوا

❓ میزان وزنی که هر طبقه یخچال پرده هوا می تواند تحمل کند چقدر است ؟ 

✔ یخچال های پرده هوا از نوع مرکزی دارای تحمل بسیار بالایی نبوده و به همین خاطر باید در چیدمان محصولات روی این طبقات دقت نمایید لازم به ذکر است که تحمل وزن طبقه پایین یخچال های فروشگاهی بسیار بالا تر از سایر طبقات می باشد.

آیا یخچال پرده هوا برفک میزند ؟

✔ بله یخچال پرده هوا نیز مانند سایر یخچال ها دچار برفک زدگی می شود 

❓ آیا یخچال پرده هوا خروجی آب برفک دارد ؟ 

✔ بله دارد و در قسمت زیرین یخچال قرار گرفته است 

مصرف برق یخچال پرده هوا به طور میانگین چه مقدار می باشد ؟ 

✔ میزان برق مصرفی یخچال پرده هوا به شرایط استفاده از آن بستگی دارد. لازم به ذکر است که میزان برق مصرفی یخچال پرده هوای مرکزی نسبت به یخچال پرده هوای از انواع موتور سرد به نسبت کمتر می باشد.

استفاده از یخچال پرده هوا در چه مناطقی مناسب می باشد ؟ 

✔ ساختار این یخچال فروشگاهی به گونه ای می باشد که با هر آب و هوایی از جمله شرجی، خشک و ... سازگار بوده و در هر منطقه ای از جمله گرمسیر، سردسیر و.. مورد استفاده قرار می گیرد و دارای سازگاری بالایی می باشد.

آیا شرایط استفاده از این یخچال صنعتی در فصول مختلف، متفاوت است ؟ 

✔ به طور کلی باید برای جلوگیری از کارکرد دائمی کمپرسور یخچال و عدم کاهش طول عمر یخچال پرده هوا باید میزان دمای داخل یخچال و محیط خارج یخچال اختلاف زیادی نداشته باشد.

قیمت انواع یخچال رویاز فروشگاهی

قیمت یخچال فروشگاهی بدون درب و روباز

قیمت یخچال ویترینی جلو باز به دلایل مختلف متغیر می باشد و قیمت آن بستگی به قطعات بکار رفته در آن، موتور و قدرت موتور، جنس بدنه، و... دارد. این یخچال یکی از پر طرفدار ترین یخچال هایی که می باشد که بسیار گزینه مناسبی برای نگهداری انواع لبنیات و محصولات پروتئینی بوده و توصیه می شود برای فروشگاه های مواد غذایی از این یخچال ها استفاده کنید.

قیمت یخچال پرده هوا با موتور مرکزی

نکات فروش صنایع برودتی کولست

  • کلیه محصولات دارای 18 ماه گارانتی تو 5 سال خدمات پس از فروش می باشند.

  • نحوه سفارش کالا از طریق سایت و تماس با کارشناسان فروش می باشد.

  • ارسال از طریق باربری به سراسر کشور 

  • صادرات به عراق


  • قیمت یخچال پرده هوا چه قدر است؟

    قیمت یخچال پرده هوا بسته به نوع و کاربرد محصول، ابعاد و انداره و نوع موتور آن متفاوت است.

  • موتور یخچال بدون درب متری (فروشگاهی) از چه برندی است؟

    موتور یخجال بدون درب کلترون و یا امبراکو می باشد.

  • یخچال پرده هوا چند متر به بعد موتور مرکزی میشه؟

    یخچال پرده هوا 5 متر به بالا به صورت موتور مرکزی طراحی می شود.

  • جنس بدنه ی یخچال بدون درب فروشگاهی از چیست ؟

    جنس بدنه ی یخچال پرد هوای کوست از ساندویچ پنل می باشد.


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • الهام محمدی
    سلام شما ارسال هم دارید به یزد؟
    • مدیر سایت

      بله از طریق باربری ارسال میشه 

  • گل محمدی
    سلام وقت بخیر نحوه کارکرد یخچال بدون درب رو میشه بهم بگید؟
    • مدیر سایت

      دوست گرامی برای کسب اطلاعات کافی از نحوه کارکرد یخچال های فروشگاهی روباز با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید. 

  • Jade
    باربری ظریف بار تهران
  • ندایی
    من برای فروشگاهم خریدکردم خیلی راضیم ممنون ازشما
    • مدیر سایت

      سلام دوست عزیز، از خرید و اعتماد شما ممنونیم.

  • مهدی رضایی هستم ازبوشهر
    یخچال پرده هواوجزیره تاچندمترموتورسرخودمیخوره؟
    • مدیر سایت

      یخچال جزیره 7 متر و یخچال پرده هوا 5 متر

تماس بگیرید