X

قیمت یخچال بدون درب جدید + خرید یخچال هایپری

09128951640 کارشناس فروش
طرز کار یخچال بدون درب

یخچال رو باز فروشگاهی یکی از محصولاتی می باشد که در بسیاری از  فروشگاه ها در جهت نگهداری از انواع مواد غذایی و لبنیاتی مورد استفاده قرار می گیرد. یخچال پرده هوا در ابعاد و گنجایش های متنوعی تولید که د رادامه ی این مطلب قصد داریم تا در این باره به صورت کامل توضیح دهیم.

یخچال صنعتی کولست
یخچال صنعتی کولست

یخچال بدون درب به دلیل تنوع بالایی که دارد،  در بسیاری از هایپرمارکت های کوچک و بزرگ استفاده می شود. این یخچال ایستاده قابلیت نگهداری از مواد غذایی را در دمایی مناسب و مدتی طولانی دارد. میوه و سبزیجات از جمله مواد غذایی می باشند که در اگر در دمایی مناسب نگهداری نشوند در مدت زمان کمی خراب می شوند. سیستم گردش هوای به کار برده شده در این یخچال صنعتی به گونه ای می باشد که سرما را به صورت یکسان به تمامی نقاط یخچال پخش می کند که از این رو این دستگاه گزینه ی بسیار خوبی برای نگهداری از انواع میوه و سبزیجات نیز می باشد.

یخچال روباز

یخچال پرده هوا چیست؟

یخچال فروشگاهی در صنایع برودتی کولست از دیگر محصولات سرمایشی می باشد که در مدل های متنوعی تولید می شود و با قیمتی مناسب به سراسر کشور عرضه می شود. این یخچال مغازه دارای سرمایشی سریع می باشد و مواد غذایی را می تواند در زمانی کمی خنک کند. ای یخچال های بدون درب دارای سیستم خنک کننده ی از راه دور می باشند که این ویژگی باعث می شود تا سرمایش یخچال و محصولات در کمترین زمان تولید و تامین شود. طبقات به کاربرده شده در این یخچال صنعتی کم مصرف به شما این امکان را می دهد که بتوانید انواع نوشیدنی، لبنیات، میوه، گوشت و مرغ بسته بندی، سوسیس و کالباس و سبزیجات و ... را درون آن به صورت منظم چیدمان و نگهداری کنید. نمای ویتریتی این یخچال ویترینی به شما این امکان را می هد تا بتوانید تمامی محصولات را در معرض دید مشتریان قرار دهید و مشتریان نیز به راحتی بتوانند به محصول مورد نظرشان دسترسی داشته باشند. این محصول در دو مدل موتور سرخود و موتور مرکزی تولید می شود که مشتریان باتوجه به مساحت فروشگاه خود می توانند محصول مدنظرشان را سفارش دهند. چراغ LED به کاربرده شده در این یخچال سوپرمارکتی از دیگر ویژگی های آن می باشد که علاوه بر زیبایی زیادی به محصول شما می دهد، باعث می شود تا محتویات درون یخچال نیز به خوبی نمایش داده شوند.

یخچال رو باز فروشگاهی

ویژگی های یخچال پرده هوا

جنس بدنه ی این یخچال سوپری از ماموتabs می باشد که بهترین جنس بدنه در بازار به شمار می آید. بدنه ی این دستگاه بسیار مقاوم است و در گذشت زمان دچار پوسیدگی نمی شود. از دیگر ویژگی های مهم این محصول مصرف انرژی پایین و بازدهی بالای آن کمی باشد که بلافاصله پس از اتصال برق، یخچال به دمای تنظیم شده رسیده و آماده‌ی استفاده در فروشگاه می‌ باشد. چرخ های به کاربرده شده در این محصول باعث می شود تا بتوانید به راحتی آن را جا به جا کنیدو حرکت دهید. از دیگر ویژگی های این محصول عبارتند از:

  •  بدنه ی UNIT کامپوزیتی مقاوم در برابر هر گونه شرایط جوی نامساعد

  •  سیستم سوئیچینگ کمپرسور ها جهت جلوگیری از داغ شدن مدار و توقف کامل عملکرد یخچال

  •  دارای ترموستات دیجیتالی با قابلیت برنامه ریزی جهت سیستم مرکزی و انفرادی

طرز کار یخچال بدون درب

نحوه ی عملکرد این دستگاه به صورتی می باشد که در ابتدا سرما به کمک منافذی که داخل یخچال وجود دارد به وجود می آید و سرما در مدت زمان کوتاهی در تمامی نقاط یخچال پخش می شود وبهترین دما برای نگهداری از انواع مواد غذایی فراهم می شود. 

طرز کار یخچال هایپری

قیمت یخچال بدون درب

این محصول در مجموعه ی کولست در ابعاد گوناگونی تولید می شود که هر یک از آن ها دارای مشخصات و قیمت های متفاوتی می باشند. شما مشریان گرامی می توانید جهت استعلام از قیمت یخچال روباز با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمائید. لازم به ذکر است که تمامی محصولات موجود در این مجموعه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند و شما عزیزان می توانید محصول مورد نظرتان را به صورت حضوری و غیر حضوری خریداری نمائید.

انواع یخچال پرده هوا

  • یخچال پرده هوا ایستاده موتور سرخود

قیمت یخچال فروشگاهی

مشخصات فنی یخچال پرده هوا ایستاده موتور سرخود
ابعاد 240×95×200 سانتیمتر
جنس بدنه ماموت abs
رنگ بدنه پودری الکترواستاتیک
مبرد R290
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
موتور  سرخود
تاج دارد
کاور شب دارد
  • یخچال پرده هوا ایستاده موتور مرکزی

خرید یخچال روباز

یخچال پرده هوا ایستاده موتور مرکزی
جنس بدنه ماموت ABS
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
تعداد طبقات 5
 روشنایی ال ای دی دارد
موتور مرکزی
مبرد: R290
  • یخچال پرده هوا خوابیده موتور مرکزی

یخچال بدون درب جدید

مشخصات فنی یخچال پرده هوا خوابیده
ارتفاع ۹۰ سانتیمتر
وزن ۱۰۰ کیلو
طول ۲۰۰ سانتیمتر
ولتاژ ۳۸۰ ولت
  • یخچال پرده هوا خوابیده موتور سرخود 

یخچال پرده هوا خوابیده

مشخصات فنی یخچال پرده هوا سرخود
سیستم سرمایشی چرخشی
بدنه استیل استنلس
عایق تزریق فوم پلی یورتان
پوشیده شده با رنگ پودری الکترو استاتیک
 LED در طبقه بالایی یخچال دارد


امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید