X

معرفی انواع ابعاد فریزر صندوقی مغازه و هایپری

09128951640 کارشناس فروش
ابعاد فریزر صندوقی چقدر است؟

فریزر صندوقی از جمله تجهیزات سرمایشی می باشد که در مجموعه ی کولست در ابعاد و تنوع بالایی تولید، به سراسر کشور ارسال می شود. این محصول با استفاده از بهترین متریال و مواد اولیه ساخته می شود، و از کیفیت بسیار خوبی نیز برخوردار می باشد. همانطور که گفته شد این فریزر خوابیده در ابعاد گوناگونی تولید می شود و برای مشتریان قابل سفارش است، از این رو شما عزیزان می توانید به منظور شناخت بیشتر از انواع ابعاد این محصول تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

یخچال صنعتی کولست
یخچال صنعتی کولست

فریزر صندوقی از جمله تجهیزاتی می باشد که در بسیاری از مکان ها مانند: مغازه، سوپرمارکت و فروشگاه های زنجیره ای به منظورنگهداری از انواع مواد غذایی منجمد و فاسد شدنی مورد استفاده قرار می گیرد. این یخچال فریزر خوابیده در ابعاد متنوعی تولید می شود تا مشتریان بتوانند به نسبت میزان فضا و بودجه ای که دارند دستگاه مورد نظرشان را خریداری کنند. درب شیشه ای و کشویی این محصول موجب می شود تا محتویات درون آن به خوبی برای مشتریان قابل مشاهده باشد و بدون اینکه درب را باز کنند می توانند چیزی که می خواهند را انتخاب، و خریداری کنند. برای اینکه بتوانید محصول ایده آلی را برای خریداری انتخاب نمائید نیاز است به یکسری از اطلاعات و مشخصات فنی آگاهی داشته باشید، در این مقاله قصد داریم به معرفی انواع ابعاد فریزر صندوقی بپردازیم، برای آشنایی بیشتر با این محصول تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

فریزر صندوقی مغازه جدید

فریزر صندوقی چیست؟

در این محصول کاربردی و ضروری به منظور جلوگیری از پوسیدگی به مرور زمان از بدنه ای گالوانیزه و استیل استفاده شده است که از کیفیت فوق العاده ای برخوردار می باشد، لازم به ذکر است که در اغلب مواقع این فریزر صندوقی بدون برفک به صورت بدنه ی گالوانیزه تولید می شود و در گاها به سفارش مشتری به صورت استیل تولید می شود. شیشه های به کاربرده شده در این فریزر خوابیده از جنس سکوریت نشکن هستند، تا در صورت برخورد احتمالی اجسام در هنگام جا به جایی دچار شکستگی و خوردشدگی نشود. عایق بندی به کاربرده شده دراین محصول از نوع فوم تزریقی پلی یورتان می باشد، این ویژگی از اتلاف برودت جلوگیری می کند، و مانع از ورود گرما به داخل دستگاه می شود. ترموستات به کاربرده شده در این دستگاه از نوع مکانیکی است و کنترل دما در آن به صورت دستی انجام می شود.

خرید فریزر خوابیده

ابعاد فریزر صندوقی چقدر است؟

این محصول در گنجایش های زیر تولید می شود و برای مشریان عزیز قابل سفارش می باشد:

  • فریزر صندوقی 260 لیتری

  • فریزر صندوقی 300 لیتری

  • فریزر صندوقی 400 لیتری

  • فریزر صندوقی 500 لیتری

  • فریزر صندوقی 600 لیتری

  • فریزر صندوقی 650 لیتری

قیمت یخچال بستنی خوابیده

قیمت فریزر صندوقی

همانطور که در مطلب بالا گفته شد این محصول دارای گنجایش های متنوعی است که طبیعتا هر یک دارای قیمت های متفاوتی به نسبت یکدیگر هستند، از این رو شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت محصولات با کارشناس فروش مجموعه تماس بگیرید. لازم به ذکر است که تمامی محصولاتی که در این مجموعه عرضه می شوند دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید