X

فریزر صندوقی اونیکس ساخت کجاست؟

09128951640 کارشناس فروش
مشخصات فریزر صندوقی اونیکس

فریزر صندوقی اونیکس یکی از پرطرفدار ترین انواع فریزر صندوقی خانگی می باشد، که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است و همین ویژگی باعث شده است تا بتواند نظر مثبت بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند. برای خرید این محصول بدون شک نیاز به بررسی و شناخت بیشتر آن است، در این مقاله قصد داریم به این موضوع بیشتر بپردازیم، پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

یخچال صنعتی کولست
یخچال صنعتی کولست

فریزر صندوقی اونیکس از جمله محصولاتی می باشد که به منظور نگهداری کردن از مواد غذایی منجمد و فاسد شدنی مورد استفاده قرار می گیرد. کیفیت قابل توجه این فریزر خانگی باعث شده است با گذشت زمان در بین مشتریان شناخته شود، و از جمله بهترین فریزرصندوقی های خانگی موجود در بازار به شمار بیاید. از این محصول در اکثر مواقع در منازل و ادارات مورد استفاده قرار می گیرد. فضای داخلی زیاد این یخچال صندوقی باعث شده است تا بتوانید حجم زیادی از مواد غذایی را با حفظ کیفیت و تازگی درون آن نگهداری کنید. این محصول باتوجه به نیاز های متفاوت مشتریان در گنجایش های گوناگونی ساخته می شود. 

فریزر صندوقی اونیکس

مشخصات فنی فریزر صندوقی اونیکس 

ابعاد  ۱۱۰*۶۱*۸۳
جنس بدنه گالوانیزه
گنجایش ۲۶۰ لیتر
دما منفی ۲۲ درجه
قدرت موتور ۱/۴ اسب 
رنگ بدنه زرشکی،آبی، سفید 
ترموستات مکانیکی

فریزر صندوقی اونیکس

یخچال فریزر صندوقی اونیکس به دلیل ابعاد استاندارد و ایده آلی که دارد فضای بسیار کمی را اشغال می کند و گزینه ی بسیار مناسبی برای خانه هایی می باشد که مساحت کمی دارند، ولی در عین حال خانواده های پرجمعتی در آن ها زندگی می کنند، زیرا فضای داخلی بسیار خوبی دارد، سبد های فلزی به کاربرده شده درون این محصول به شما این امکان را می دهد که بتوانید به صورت تفکیک شده و مرتب مواد غذایی خود را نگهداری کنید. در این دستگاه به منظور جلوگیری از اتلاف برودت و حفظ انرژی از عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان استفاده شده است. این نوع از عایق بندی بهترین روش برای یخچال به شمار می آید. ترموستات به کاربرده شده در این دستگاه از نوع مکانیکی است، و تننظیم دما در آن به صورت دستی انجام می شود. سیستم برفک زدایی خودکار به کاربرده شده در این محصول باعث می شود تا از هرگونه ایجاد برفک جلوگیری شود، و یا در صورت ایجاد برفک در کمترین زمان آب می شود و از بین می رود. جنس بدنه ی این محصول از گالوانیزه ی رنگی با پوشش رنگ الکتروستاتیک است، که از کیفیت بسیارخوبی برخوردار است و با گذشت زمان دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نمی شود.

خرید فریزر صندوقی اونیکس

قیمت فریزر صندوقی اونیکس

نوسانات بازار باعث می شوند تا قیمت محصولات به صورت ناگهانی تغییر کنند و نتوانیم قیمت ثابتی را به شما عزیزان اعلام نمائیم. از این رو شما مشریان گرامی می توانید جهت دریافت مشاوره ی رایگان قبل از خرید و استعلام از قیمت محصول مورد نظرتان با کارشناس فروش مجموعه تماس بگیرید.

 فریزر صندوقی اونیکس ساخت کجاست؟

طبیعی می باشد که در هنگام خرید هر محصولی بخواهیم اطلاعات و مشخصات اولیه ی آن را بدانیم. برای بسیاری از مشتریان نیز این سوال پیش آمده است که این فریزر صندوقی با کیفیت ساخت کدام کشور می باشد، باید بگوئیم که این دستگاه محصولی ساخت کشور ایران است، و با استفاده از متریال و قطعات اولیه وارداتی تولید می شود.

قیمت فریزر اونیکس

خرید فریزر صندوقی اونیکس

 شما مشتریان گرامی می توانید این محصول را به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش، به صورت حضوری و غیر حضوری از این مجموعه خریداری کنند. شایان به ذکر است که قبل از ثیت سفارش نهایی با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و ازموجودی محصول مدنظرتان اطمینان حاصل نمائید.       



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • بهنام
    سلام وقتتون بخیر من خریدم الان ۲ سال هست متاسفانه برفک میزنه نمیدونم درجه ترموستات روی چند بزارم و چرا برفک میزنه فروشنده ام میگفت اصلا بدون برفک هست راهنمایی بفرمایید
    • مدیر سایت

      با سلام لطفا جهت دریافت راهنمایی و مشاوره از کارشناسان فروش مجموعه ما با شماره درج شده تماس حاصل فرمایید. 09128951640

تماس بگیرید